سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند به موسی علیه السلام وحی کرد که دو کفش وعصای آهنین برگیر و آنگاه در زمین سیاحت کن و آثار و عبرتها را بجوی تا آن جا که کفشها پاره و عصا شکسته شود . [ابن دینار]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :5
بازدید دیروز :1
کل بازدید :133440
تعداد کل یاداشته ها : 30
103/1/10
2:3 ع

ویژه نامه بندردیوانِ ماهنامه مروارید مهر منتشر شد.

در این شماره می خوانید:
1- آمار دواطلبان آزمون سراسری
2- معرفی کانون فرهنگی ، هنری ام البنین دیوان
3-پدر و مادر شما متهم هستید!
4-چند سوال و چند پاسخ از مسئولین
5- گزارشی از مکتب خانه خواهران و برادران
6- دانش آموزان برتر مدارس دیوان
و چندین مطالب خواندنی دیگر

اینجانب به نوبه خود از فرهنگ دوستان روستای دیوان کمال تشکر و قدردانی را دارم و آرزوی موفقیت و تداوم این رسالت عظیم را از ایزد منان برای آنان مسالت می نمایم.
چندین روز است که حتی فرصت یک دقیقه کانکت شدن را ندارم. دوهفته پیش شرکتی که در آن مشغول به کار هستم توسط دو رئیس جمهور ایران و ونزوئلا افتتاح شد. واقعاً این یکی رو را بدون هیچ شبهه ای بپذیرید که به کمال رسید و افتتاح شد قرار بود چهار ماه پیش افتتاح شود ، با مخالفت مسئولین شرکت اقتتاح به تاریخ دیگری موکول شد . و همین هم باعث شد که آنچنان باید و شاید در مورد آن تبلیغ نشود و ریاست محترم جمهوری به افتتاح سد رئیس علی دلواری 2 ساعت وقت و برای افتتاح پتروشیمی برزویه (که جدیداً نوری نامیده شده است به یاد مدیرعامل فقید و محبوب و بنیان گذار پتروشیمی برزویه)  که گل سرسبد پتروشیمی های ایران می باشد  15دقیقه وقت اختصاص دهد. قبل از افتتاح همه محصولات بدست آمد از فرعی و اصلی و نقطه عطفی در شرکتهای دولتی که دست و پا شکسته افتتاح می شوند بود. این پروژه عظیم که سرمایه ای ملی برای همه مردم به حساب می آید . در بدو نرمال گشتن دچار حوادثی ناخواسته از طرف سرویس دهنده ها به این مجتمع گردید که متاسفانه  بسیار درگیر این مساله بودیم . چون اینجانب در برنامه ریزی نگهداری و تعمیرات این شرکت مشغول به کار می باشم و هر وقت فرصتی پیدا کنیم به آن فرصت طلایی می گوئیم و سعی می کنیم تمام کارهای تعمیراتی که در زمان نرمال غیر قابل انجام می باشد در این محدوده انجام دهیم . افتتاح این پروژه را به یکایک شما ملت عزیز تبریک می گویم.

 


86/5/7::: 1:19 ع
نظر()